^cARrOt's CaRotEne diaRy \(^••^)/

^cARrOt's CaRotEne diaRy \(^••^)/

Wednesday, October 25, 2006

LIFE。。。

为什么我没有人生自由?我只是想依照我自己的生活方式去过我的每一天,难道这也是错的吗?为什么一个回去的短短路程,也要有这么多人限制着我?我既然可以用我的方法回去,也可以乖乖地待在那儿,为什么他们就是放不下心呢?我真有这么令人担心,不够成熟吗?我真的不想再成为任何人的负担了。很累。。。面对接二连三的担心,我无力以对。我只是想过属于我自己的生活。真得这么难吗? 

3 comments:

wjiann said...

tats y i tell u be tough... grow up....learn to say noe...learn to tell others ur feeling

Anonymous said...

nvm la..gal..i noe u can make it de la..both of d act wil make ur life more meaningful n help u to spend ur time wisely..tats wat u said rite?
Gambateh yo..

Anonymous said...

aiya..post to wrong place d...this one is for 'bYe" de la..hehe..